Thursday, 14 July 2011

MY LOVELY FISH - ASET NIH

Masa nih baru berusia 1 tahun .. tapi sekarang nih nak buat drif pun dah xleh..kena beli akuarium yg besaq punya...



14 comments:

  1. Hebatnya kekuasaan ALLAH. Tahniah, blog kamelia menarik....

    ReplyDelete
  2. teruja tengok ikan berenang. tenangnya

    ReplyDelete
  3. cantiknya! Tingat kt ikan sya dulu...dh meninggal ...

    ReplyDelete
  4. saya pun suka ikan jugak...tapi malas nak cuci akuarium

    ReplyDelete
  5. nak tanya cikgu....yang berenang-renang ni...jantan ke betino.....anak cucu cicitnya dah boleh d jual.....

    ReplyDelete
  6. ye ke cikgu zam,tak tau pula awak pernah bela ikan, tak pernah cite pun.kesian.kami turut bersimpati

    ReplyDelete
  7. Saya suka ikan kelisa tu...dulu saya pernah bela ikan kelisa tapi sayang dah mati.

    ReplyDelete
  8. Masa mula2 beli dulu takut gak dia x panjang umuq..tp alhamdulillah skrg ni dh hampir 2 tahun 3bulan umurnya...cgu rosmadi n cgu zam simpati dgn nasib yg menimpa ikan2 cgu... mula tu mmg agak susah nk bela ikan ni tp bila dia dh besar baru ok sket.

    ReplyDelete
  9. cgu zakaria: saya pun xtau jantinanya:)
    cgu hazrick: xjuai kot sayang ooooo...
    cgu miecarol: susah2 seminggu skali kena cuci n tukar air akuarium..

    ReplyDelete
  10. masak tiga rasa pon sodap tue...hehehe

    ReplyDelete
  11. wow cantiknya ikan cikgu..mesti jaga macam anak sendirikan...bertuahnya ikan dapat tuan seperti cikgu

    ReplyDelete
  12. Dah besaq itu tu ,masa tengok dulu rasa kecik lagi.......

    ReplyDelete